ČESKÝ KYNOLOGICKÝ KLUB Č. KAMENICE

LETNÍ TÁBOR 2009 - diskuse

20.07.2009 11:07

LETNÍ TÁBOR 2009

Datum 26.07.2009
Vložil marcela
Titulek kontakty

e-mail, ICQ a skype jsem přidala pod moji ikonku s buldokem (která vás tedy mimochodem přenese na moje stránky) do sekce, kterou používám nejčastněji "NAŠE NOVINKY" a taky do "ODKAZY". takže mi můžete posílat ještě daší fotečky nebo přání, co byste naopak chtěli poslat v originální velikosti.

Datum 25.07.2009
Vložil marcela
Titulek fotky a video z letního tábora

...takže máme 381 fotek a čtyři různá videa. víc materiálu zatím k dispozici nemám. pokud někdo dodáte, tak to zpracuju a přidám.
ahooojky

Datum 22.07.2009
Vložil Verča
Titulek k táboru

Ahojky všem, řekla, bych, že díky Marcelce naše stránky ožili a jsem tomu moc ráda!Věřím, že jste si všichni tábor užili.Skvělá atmosféra se šířila po celém táboře a zaznamenaly jsem to i my s Lucinkou, když jsme za Vámi pravidelně docházely.A protože jsem se účastnila předchozích třech ročníků, tak vím o čem mluvím.Myslím, že poděkování patří všem, kteří se tábora účastnili, hlavně proto, že jste se tak v hojném počtu nesežrali a přežili bez újmy na zdraví.Jste skvělá parta lidí, tak jen tak dál..... Všechny zdraví mamča Verča s Lucinkou :-))

Datum 23.07.2009
Vložil marcela
Titulek Re: k táboru

už teď se těším na další tábor, kde už jistě s lucinkou budete pěkně natrvalo. a jediný, kdo byl málem "sežrán" byl tvůj martin, když vtipně na "budíčka" zapráskal bičem a buldok se utrhl z vodítka a pádil ho za odměnu připravit o kus hyždě :-))).
mám sama velkou radost, když vidím, jak nám stránky žijou.
ahoojky všem marcela

Datum 20.07.2009
Vložil Bohouš
Titulek Fotky

Vážení, fotky od Aleše jsem prozatím hodil na moje rajče takže si je můžete projet viz. odkaz https://yoshboy.rajce.idnes.cz/

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode